dimarts, 20 de maig del 2008

CONCLUSIÓ

La creació d'aquest blog penso que ha estat molt important perquè ens ha servit per adonar-nos de la quantitat de recursos que podem trobar a la xarxa. Si bé ja sabia que internet era un lloc on es podria trobar molta quantitat dinformació no m'imamiganava que es podrien treballar tants aspectes diferents i que eines com el youtube ens podrien servir a l'aula.

Entre el grup també hi ha hagut molt bona comunicació i crec que el treball final que ens ha quedat, segurament ha superat les expectatives que teniem ja que tots n'em quedat molt satisfets. És veritat que ens ha costat posar-nos d'acord i moltes vegades a l'hora de fer la feina no hi érem tots però tot i així crec que tothom s'hi ha volgut impolicar tan com ha pogut i que tots hem afrontat amb il.lusió el bon funcionament del blog en general.

Les activitats que m'han agradat més han estat sens dubte la creació del clip i el kid pix. Abans ja havia fet un curt en què havia hagut d'utilitzar tipus de programa com el movie maker però la veritat és que aquest clip ha estat molt més treballat i he perfeccionar els meus coneixements sobre aquests programes.

Personalment estic molt satisfeta amb el treball que hem realitzat i espero que tan als integrants del grup com a altres docents i alumnes puguin treure algun profit dels recursos que hem utilitzat i creat per utlitzar-los a l'aula ja que crec que una bona part d'ells poden ser realment interessants.